tiistai 26. helmikuuta 2013

Batteriet slut

Ja, snart är batteriet slut på min telefon. Måste sätta den och ladda men tänkte bara först blogga lite :)
Var idag i hip hopen och efter det helt DÖD!!! Det kändes som om jag skulle falla för varenda steg jag tar. Kommer säkert att ha musklerna helt sjuka i morgon. Måste säkert bli invalid xD Nå nej nej, skojade bara. Men död är jag också i morgon. Efter hip hopen skulle jag och min farmor hemta pappa från något ställe mitt k skogen dit pappa hade fört mammas bil och fixas eller besiktas (kommer inte ihåg vilken dera det var). Men det var liksom helt bäckmörkt och det såg jätte snyggt ut när månen liksom var gul orange. Hann inte ta bild på det för månen var ännu så lågt nere så sen kom det träd och månen försvann... :( Men snyggt såg det i alla fall ut ;)
Ska nu läsa på en tidning och sen och sova. Puss och god natt <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti