torstai 7. helmikuuta 2013

WOW!

Tjena ALLA kära läsare!
Har idag haft 57 unika besökare! (Eller liksom sidvisningar, men i alla fall xD).  Tänk vad mycket! Jag älskar er alla! <3 Har inte vetat att jag har haft så många, för på telefonen ser jag inte det. Men nu när jag är på datorn så ser jag det. Känns ganska konstigt att inte alls veta hur många man har. Brukar vanligtvis ha ungefär något kring 20. Men ja, tänkte bara säga TUSEN tack till alla <3
Har alltså ingenting att läsa till idag. Har varje dag den här veckan läst till prov, men har faktiskt inte haft en endaste en läxa. Ovanligt men skönt när man har tre prov på samma vecka.
Ska i morgon övernatten till Smulan men hon kommer först efter skolan till mig och sen kommer hennes mamma och hemtar oss från mig på kvällen. Eller om 6 på kvällen räcknas som kväll? :D Ska kanske ha filmmaraton.
Okej, nu kan jag inte liksom koncentrera mig så mycket för jag tittar på talent USA. Och just var det några som hoppade över en mänska med motorcyklar. Herregud vad skrämmande att vara den där som ligger under motorcyklarna eller tänk nu dom som åker motorcyklarna om dom i misstag skulle falla på den som ligger och den får allvarliga fel och sen är det deras fel. Tänk vad hemskt!
 Båda bilderna har jag liksom gjort själv och dom är mina favorit citater.
Har inte tagit den här bilden utan den tog jag från we<3it och satt text till. Är inte så bra på att fixa bilder, för det tar ganska länge. Nu så tog det att göra dom här bilderna tillsammans ungefär en halv timme. Men nog blev jag nöjd med bilderna.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti