keskiviikko 13. helmikuuta 2013

Hello hello!

Tja!
Hade idag i skolan en hattdag. Det är så att man får ha på sig någon hatt hela dagen, också inne. Annars vanligtvis så får man inte ha inne på sig. Men sen så hade en typ från min klass på sig en mössa som liksom var pikachu från pokemon om ni känner till något sånt. Så hon blev helt konstig. Hon gick omkring i korridorerna och sjöng något helt konstigt. Jag liksom skrattade helt jätte mycket, hon var så nolo xD Men hon var också ovanligt snäll för hon hade karkki med sig och hon delade typ nästan ut åt alla. Men sen efter en stund måste man börja tigga. Och sen när jag skulle stiga in k bussen efter skolan så frågade jag om jag skulle få karkki. Så gav hon hela resten av karkki påsen till mig för hon tyckte inte om dom. Där var nog kanske bara 10 karkkin, men nu är det ju ändå något :D
Ja, har inte gjort något sen jag kom hem. Läst läxan och lagar nu mat. Eller väntar att ugnen ska bli varm.
Puss på er <3



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti