tiistai 5. helmikuuta 2013

Kemi prov

Hellou!
Sitter nu här på kemi timmen och har gjort mitt prov. Jag gjorde det på typ en kvart! Faktiskt ganska snabbt, men om man har läst ordentligt och kan allting så går de oftast snabbare ;)
Till nästa har vi hussa och jag glömde min lapp hemma där mamma hade satt sin underskrift att jag bakat örfilar... Men hon skulle skicka textmeddelande att jag har gjort den. Huh! Annars skulle det vara min första glömda läxa på sjuan. Har bara en gång glömt ett papper i skåpet som jag skulle ha med på en timme. Men det är faktiskt det ända.
Idag ska jag läsa till geggan och fara till hip hopen. Har sån lust att dansa! Jag vill att skolan ska ta slut nu!
Och jag måst komma ihåg att det inte är piano på torsdagen. Annars undrar jag nog om jag kommer dit varför ingen öppnar dörren. Men min piano lärare är borta. Nu kan jag i alla fall öva ordentligt piano läxan till nästa vecka :)
Nästa timme hussa och då bakar vi runebergstårtor. Nam! <3



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti