maanantai 25. helmikuuta 2013

114 dagar xD

Hejsan hejsan!
Ni kanske undrar varför jag har 114 dagar som rubrik. Men hittade på riktigt inte på något annat att skriva! Det är ju jätte svårt alltså. Men alltså jag far ju om 114 dagar till Kalifornien. Nog löjligt att jag skriver så här tidigt om det. Kanske två veckor före så är det mera passligt men det här är ju löjligt! xD
Jo, men nu ska jag sluta att skriva om löjliga saker och skriva om dagen hur det har varit idag. Så jag vaknade klockan 7 och det var jätte hemskt att stiga upp. Måste tvätta ansiktet så att jag skulle kunna tänka klart vad jag ska göra. Annars skulle jag nog ha blivit försenad från bussen. Men efter det startade dagen helt bra :) Hade i skolan matta, slöjd, engelska och hissa. Började i slöjden göra klockan som vi ska göra. Hann nog knte nästan göra något! Bara såga av en bit till klockan. Ska ännu såga den i mindre bitar limma det ihop och sen vet jag inte. Men men... Ska nu sticka iväg till köket och ta en liten god mumsbit ;D



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti