perjantai 22. helmikuuta 2013

Forever alone

Moi!
Är nu ensam hemma. Alex är ute med Tintti och pappa är på jobb. Har inte liksom varit på evigheter ensam hemma, eller så känns det. Har haft hela veckan nästan en kompis här. För Smulan kom på tisdagen och for hem på torsdagen. Men ändå skönt att vara ensam :)
Vaknade ungefär halv 10 och har nu ätit morgonmål och varit i duschen. Ska inte göra riktigt något idag, kanske fara till ikea och köpa något. Ska också titta på en soffa, eller hurdan soffa det skulle gå i mitt rum när jag har tänkt ändra om i mitt rum och jag tänkte att jag inte mera behöver mitt skrivbord för jag använder inte den. Då blit det extra utrymme där jag kan ha en soffa. Soffan skulle säkert vara en som liksom går att vika ut till en säng. Så sen om jag har en kompis övernatten kan den sova där :D Vet bara inte när jag ska göra det? Och sen måste jag nog gå igenom alla mina saker så att jag vet om jag kanske skulle behöva någon ny hylla eller någon byrålåda. Men det ser jag sen någon gång i livet xD
Nu ska jag ändå ta det lugnt och bara vara. Kram <3





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti