torstai 1. marraskuuta 2012

Temadag

Hejssan!
Idag när det var temadag i skolan så gjorde jag ett smycke av garn. Den hann tyvärr inte bli färdig, men jag gjorde också ett hjärta av stråltråd. Den blev inte så värst lyckad... Dit for mitt hårda arbete helt åt skogen... ;) Alltså helt på riktigt så var det ganska svårt och tungt att laga den. Sen efter maten var det dags att titta på film. Den var jätte tråkig och ganska lång. Handlade något om hur jordens människor och djur kommit till och sånt där. Så var det också hur mycket vatten, skog m.m. vi haf tagit från naturen och så i slutet så visade dom vad vi försöker förbättra för naturen. Det ända som jag typ kommer ihåg är att dom visade någo stora vattenfall, jag skulle vilja se dom :) Efter skolan kom jag hem och åt och så gick jag till pianon. Piano-läraren gav säkert nån 4 nya noter åt mig. Där fanns bl.a. Adeles someone like you som jag övade på genast när jag kom hem. Den for jätte bra och försöker kunna den ännu bättre till nästa torsdag än vad jag redna kan nu förstås ;) Okej... Jag vet sen inte om ni förstod för jag vet inte själv riktigt om jag förstod vad jag skrev men i alla fall xD
Bue bue<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti