sunnuntai 18. marraskuuta 2012

Dans

Hej!
Sorry, men kommer inte tyvärr någon bild just nu för jag är på min iPad och orkar inte sätta på min läppäre+ att det skulle ta evigheter att sätta på läppären och har inte så mycket tid för jag ska helt snart fara till dansen. I går på kvällen orkade jag tänja! :D Är jätte nöjd över mig själv. Så blir det ännu idag lite tänjning för i dansen brukar vi alltid tänja i slutet, hinner aldrig riktigt tänja ordentligt för dansen är bara 45 minuter (skulle vilja ha 1 timme) och man måste hinna göra allt möjligt annat också så... Så ska jag kanske  börja hip hop nu ända till julen :) Sen ser jag säkert efter julen om jag vill forsätta typ bara på en av danserna eller om jag vill forsätta med båda eller vad jag nu sen vill. Men det är ännu en ganska lång tid till det. Övade idag på piano läxan som inte gick så värst bra och jag är lite nervös över det om jag hinner lära mig sången bra till matinean... Jag tror nog det men ändå. Bloggar kanske efter dansen.
Bye bye<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti