keskiviikko 14. marraskuuta 2012

Words can't bring you down

Hello!
Idag på morgonen så stod jag en halv timme och väntade på bussen, men den kom inte så jag bestämde att gå hem. Så jag missade första timmen, det stör nog inte så mycket för det var rella då ;) Sen på vesan hade vi någon konstig frågesport om naturkunskap. Det var någon tävling att hela klassen skulle komma över ett svar som klassisen sedan skulle skicka någonstans. Det tog två timmar så missade också idag finskan. Maten idag var inte något vidare gott... Det var någon fisk med potatis. Potatisen var inte den hä gången hård, så kunde nog äta den ändå som tur. Men fisken var nästan som gummi, smakade också lite gummi. Fast jag nog aldrig har smakat på gummi, hehe :D Lyssnar just på Bruno Mars, älskar honom <3 Hoppas han någon gång skulle komma hit till Finland :) Då skulle jag nog fara på hans konsert. Men jag får se sen :)
Bye bye<3

P.s. Tack helt super mycket till alla som läser min blogg :) Betyder verkligen ganska mycket till mig<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti