perjantai 30. marraskuuta 2012

Älskar min nya rock!

Moi!
Fick idag en ny rock, för jag var med min mommo till jumbo och köpa den. Har ingen bild på den och det är jätte svårt att förklara hur den ser ut, men någon gång kommer det nog en bild på den :) Skolans mat idag var ovanligt god. Det var risgrynsgröt, mandarin, pepparkaka och glögg, mums filibabba ;D Tittar just nu på x-factor usa, love it <3 Ska i morgon till fashion house med min kusin och farmor. Så kommer inte att blogga säkert förren på kvällen. Kommer säkert att köpa något kiva dit i från :) Har idag varit helt jätte hård snöstorm, frös liksom kinderna av mig när jag stod på busshållplatsen. Och sen var bussen 20 minuter försenad, men det kunde jag nog gissa. Nästan alla andra bussar var också försenade. Så när vi åkte till jumbo med mommo och mofa så såg vi ett flygplan och det gungade ganska häftigt. Skulle nog inte ha varit så roligt att sitta i det just då :) Jepp, jepp. Men idag är det ju fredag!!!!! :D Så ha en bra fredag alla läsare :)
Bue bue<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti