sunnuntai 11. marraskuuta 2012

Farsdag

Tjaba!
Idag är det ju då farsdag. Så glad farsdag åt alla pappor :) Jag är helt SUPER glad idag, för min pappa låter mig fara på till Kalifornien nästa sommar!!!!!!! :D :D :D Jag ska vara dit 3 veckor!!! Kommer säkert att älska det <3 Ja, men idag har jag varit och ätit med min pappa, Alex och farmor. Vi for och äta till radisson blu, det var gott. Efter det var vi och tända ljus på min farfars grav, jag har aldrig sett honom för han dog när min pappa var 19 år :( Sen hade jag ännu dans. Det var en bra dans lektion (som alltid) och i slutet tränade vi magmuskler. Det var ganska tungt, kommer säkert i morgon att vakna med 6 pack, haha xD I morgon kommer min kusin till mig. Vet inte ännu vad vi ska göra, men månne vi inte hittar på något roligt ;)
Bue bue<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti