lauantai 3. marraskuuta 2012

Smile to be happy

Hejj!

Var idag med Julia. Gjorde inget särskilt, men skrattade en hel del xD Alex har som sagt halloween fest idag. Så jag har nu tänkt att bara sitta i mitt rum och lyssna på musik, vara på datorn och äta karkki :3 Kommer också kanske att lacka naglarna om jag orkar. Annars så gör jag inget särskilt. Vet inte riktigt heller vad det kommer från tv:n idag, måste titta sen lite senare. I morgon ska jag igen vara med Julia :D Och så har jag som vanligt dans. Jaa, så glömde jag att säga att jag inte har någo läxor till nästa vecka, jiippiiiiii!!! Så står de att nästa prov som jag har skulle vara först i december :) Men vet sen inte om någon lärare har glömt att skriva in någo prov eller om det annars bara inte står fast det borde stå? Vem vet? Okej, lärarna förstås, men ni förstår ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti