perjantai 9. marraskuuta 2012

Sorry

Hello!
Sori om jag inte bloggade i går, men pianon for gandka dåligt. I går gjorde jag inget särskilt annars. Men jag tittade på dance, och jag föstår inte hur man kan dansa så bra som de gör :) Idag började skolan klockan 9 och hade två timmar jumppa till först. Man delades in i 3 grupper och det fanns 3 "stationer" som man skulle fara till. Först spelade jag badminton, är inte så bra på det, men det for nog helt ok. Sen spelade jag pingis, det for ganskade dåligt. Pingis bollen är jätte lätt, så jag sköt ganska långt och jag kunde inte kontrollera den så bra, hehe :D Efter det skulle jag fara till puntisen. Där skulle man först i 5 minuter göra olika magmuskler och sedan i 5 minuter armmuskler. Det var jätte tungt! Jag kommer säkert att ha armarna och magen sjuk i morgon. Far idag till pappa och kommer att be om han skulle vilja köpa en choklad platta åt mig ;) Så sa han att vi skulle göra något i morgon, som typ att fara och bowla. Tittar säkert idag på någon film när det skulle komma idag från tv:n.
Bye bye<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti