tiistai 13. marraskuuta 2012

Tisdag

Hay!
Fcik iadg veta att pizza kvällen, som annars skulle ha varit i morgon, har flyttats till torsdagen. Just på torsdagen alltså!!!! Då har jag piano och vill inte missa det för det är så kiva, men vill nog också fara till pizza kvällen och umgås med klasskompisarna. Jag ska be mamma om hon skulle kunna fråga piano läraren om jag får ha pianon en halv timme senare än vanligt (för pizza kvällen är från kl. 15-17.30 och min piano börjar 17.30 och slutar 18). Idag i hussan lagade vi potatismos, korvsås, bönor och någon äppel juttu med vaniljglass. Det var nu helt gott, men bönorna var nu inte helt i min smak. Men fyssa läraren är helt bäst! Han förhör aldrig ens muntligt på läxorna och när vi hade tills idag en läxa vart man skulle svara på frågor så tittade han inte ens om man hade gjort dom. Int är han ens så sträng så där i allmänhet :) Jo, men måste nu fara och äta kaka när mommo hemtade ;)

Bue bue<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti