sunnuntai 25. marraskuuta 2012

Chillar

Hej!
Tittar just nu på disney channel och chillar :) Far säkert idag och tittar om jag hittar skor åt mig med mamma. Ja men jag far alltså inte till matinean idag, vet inte om jag redan berättade det men nu vet ni alla fall om det. Kommer inte en bild nu tyvärr, hoppas ni överlever ;D Tänkte just att nästa prov som jag har är 11 december, så ganska långt är det ännu dit. Men räknade att jag kommer och ha 6 prov före julen, ganska mycket nog och dom kommer ganska efter varandra... Det är sedan den tidens problem. Nu ska jag sluta att skriva om skolan så att ni orkar läsa den. Väntar till nästa veckoslut :) Då far jag med min farmor och kusin (Smulan) till fashion house. Dit är liksom billiga märkeskläder och någo väskor och smycken säkert också.
Bye bye<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti