maanantai 5. marraskuuta 2012

Boooooring...

Har just ätit och har det ganska tråkigt... Dagens bästa sak hittills har varit att spela piano (fast det nog var kiva, tycker jag). Så ni kanske förstår mig. Tyvärr har jag inga bilder att ladda ner, men hoppas att jag har några i morgon :) Ja, så har jag fått höra dåliga nyheter. Min mammas kompis hund har cancer :'( Voi stackars hon och hunden :( Livet kan nog vara hårt ibland. Det är synd för dom som har det svårt, så alla som har det bra och ibland tycker att livet är så hårt med läxor, prov m.m. (int för att jag själv tycker att det alltid är lätt). Så försök att tänka på de som har det sämre, det kan hjälpa att klara av vardagens svårigheter. Jag själv försöker nog alltid tänka positivt, men det går inte så hemskt bra i mellan ;) Resten av kvällen tänker jag säkert som vanligt titta på tv, om det nu sen kommer någo bra program :) Ha det bra <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti