maanantai 12. marraskuuta 2012

Kusinerna

Tjingeling!
Var idag som sagt med min kusin som kom till oss, Smulan (eller hon kallas så men på riktigt heter hon Lotta). Vi hade jätte roligt och skrattade, en av orsakerna var att datorn var jätte långsam och trög så när jag sen försökte läsa en sak så blev det helt fel (joo, sori lite dåligt förklarat). Sen muokka hon lite bilder och dom blev helt konstiga :D Själva dagen har inte annars varit någo speciell. Men några klasser fick fara på någon timme och dansa hip hop, men min klass fick inte eller egentligen en del av dem. För det är några som har livsåskådning så dom fick fara och dansa, men jag har inte livsåskådning så jag fick inte :( Jag måste bara ha vanlig rella timme... I morgon kommer min mommo och mofa till oss och min mommo fyller 70 så kommer säkert att fira det på något kiva sätt ;) Idag i textilen (textilslöjd) fick jag mina byxor färdiga, men hann inte göra en själv värdering. Det är alltså så att man skriver hur man tycker att man har klarat sig med sitt arbete och sen ger man ett vitsord för det. Jo, kommer säkert typ attg ge någo 9, blev helt nöjd med dom fast jag inte gjorde allt vad jag hade planerat. Annars skulle jag inte ha blivit färdig och man skulle bli färdig med det idag så... Jo jo, ska just läsa läxor och sen säkert titta på tv :)


Bye bye<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti