tiistai 20. marraskuuta 2012

Hann inte blogga

Tjena!
Sorry att jag inte bloggade i går, men jag bara helt enkelt inte hann och orkade blogga. Så var också Smulan hos mig :D Vi kom på en diili att hon varje måndag ska komma till mig, om det nu sen inte råkar gå :) Idag i hussan lagade vi fransk fisksoppa och choklad muffins. Fisksoppan var inte så värst god, men muffinsarna var jätte goda. Varför skulle dom nu inte va goda när jag lagade dom :DD Jo,men det har nästan alltid råka vara så att det som jag lagar har varit godare. Så vad säger ni åt det? ;D Idag var jag då på hip hopen och märkte att jag hölls ganska bra med fast den redan har hållit på en ganska lång tid. Men den kan ha hjälpt när jag en gång har varit på en hip hop lektion. Så inte är jag nu helt världens sämsta på att dansa :)) När jag skulle gå till dansen så typ tappade jag bort mig :s Jag visste ungefär var jag var, men vi hade nog kört och tittat vart det var. Men då hade det varit mörkt och när jag idag gick dit så var det ju ljust så jag var inte helt säker vart jag gick :D Hehe. Till sist hittade jag nog dit, men sen när jag äntligen kom dit så fick man inte gå in förren dansläraren släppte in en. Så jag måste sitta ute i över EN HALV TIMME!!!! Helt super nice alltså! Men det  var min fina dag det :)
Bue bue<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti