tiistai 6. marraskuuta 2012

Inga bilder... :(

Hejssaan!
Har inte bilder idag heller. För min iPad har någo problem så den slänger ut mig från nettin om jag försöker sätta någo bilder på bloggen... Och nu när jag har ladfat ner blogger appin, så när jag trycker på den bild vart man liksom sätter bilder på bloggen, så får den någo problem så att nästan hela rutan blir vit... Så jag har alltså en SUPER kiva iPad... >:(  Hade idag i skolan hussa, där lagade vi: kötfärssås, potatis, morot-apelsin sallad och rabarber-jordgubbssoppa. Det blev nog sådär gott... Så maten idag i sj
lva skolan var som dagt hamburgare. Det var helt gott, men biffen i hamburgaren smakade ganska konstigt. Men jätte kiva när man hamnar köa i ca. 20 minuter för att få mat!!!!!!!! Jag var vrål hungrig när jag satt mig ner i bordet när jag entligen hade fått min mat. Men allting har inte varit så dåligt idag, för vi fick ut kemi provet idag och jag fick 10-. Först hade jag fått 9 1/2, men läraren hade gett ett poäng för lite åt mig. Så det höjdes ett vitsord uppåt :) Hoppas att ni har haft en lite bättre dag :)
Bye bye<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti