lauantai 24. marraskuuta 2012

Nytt hår

Hej hej!
Var alltså som sagt idag i frissan. Blev jätte nöjd med mitt hår :D Tycker själv att jag passar och det sa också den där som klippte mitt hår. Jag var till jumbo och klippas i stockmann, det var bra frissa. Efter det sökte vi (jag, pappa och Alex) efter skor till balen men hittade inte tyvärr någo :( Gick säkert i genom alla skobutiker i jumbo och i flamingo. Sen var vi nog alla lite hungriga och gick åt äta till amarillo. Jag åt höna med ugnspotatis och någon sallad och grönsaker. Tog som efterrätt blåbärs cheesecake, det var SUPER gott. Och till alla som inte vet så älskar jag cheesecake <3 Sen var det dags att fara och bowla. Var kiva men förlorade som vanligt, är inte så värst bra på att bowla så... Men roligt är det ändå :) Jo, så for vi hem till pappa och spelade ett spel som heter heiluva torni (=vinglande torn). Sen förde pappa mig till abc nära honom där min moster kom och hemtade mig när hon hade varit hos min mommo och mofa så förde hon mig hem till mamma. Just nu så tittar jag på nunnia ja konnia (nunnor och skurkar). Skriver från mammas dator för hon har en ny som är jätte bekväm att skriva på och mycket snabbare än min. Och den har en spännande instalering att man antingen skriver ett lösenord eller sen har mamma satt sitt finger märke så att där finns typ en liten skanner som hon drar fingret över så kommer hon in. Det kallar jag coolt! :)
Bye bye<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti