perjantai 2. marraskuuta 2012



Var idag md Julia. Vi bakade kladdkaka som blev god och kladdig :) Fick idag betyg och blev själv nöjd. Det var ju jätte svårt att räkna mitt medeltal för jag hade bara 9:or. Hmm... Undrar vad det blev? ;) Sen var det att man fick i några ämnen antingen godkäng=G eller inte ännu godkänd=I. I de ämnena fick jag godkänd. Det for bättre än vad jag hade tänkt mig, för jag trodde attg jag också skulle få 8:or men det fick jag inte. I morgon har Alex halloween-fest, så mamma har hämtat in halloween sakerna. Vi har ett spöke som vi har hängande utanför vår ytterdörr och varje gång någon går förbi där så säger den "buuuu". Inte sådär liksom att man kanske riktigt hopparf till, men så där typ ganska vänligt buu om ni förstår? Kommer säkert att spendera resten av kvällen framför tv:n och datorn medan jag äter chips och kladdkaka :D
Bue bue<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti