torstai 15. marraskuuta 2012

Pizza kväll

Tjaba!
Hade idag pizza kväll. Det var kiva och den pizza biten som jag gjorde blev god. Alltså man var i grupper och i varje grupp skulle man laga ett pizza botten och dela det i så många bitar som det fanns personer i gruppen. Min pizza hade räkor, maletkött, ost, skinka och ananas, mums! :) Jag belv helt jätte mätt av den... Efter att vi hade ätit färdigt och diskat och gjort allt som vi skulle göra spelade vi pingis. Jag ville först inte men sedan när jag stod i kön för att få spela så tog pizza kvällen slut. Jag och några andra kompisar hade lämnat våra väskor och rockar i skåpen så vi for och hemtade dem. Men det var ganska mörkt i gångarna så vi började och springa, sen fick nästan alla nån skratt anfall :D Som tur har jag inte mitt skåp i andra våningen för inga lampor var på så det var helt bäckmörkt :) Min piano började klockan 18 så jag hade lite bråttom. Jag hann nog helt i tid. Så fick jag veta att jag skall uppträda på en konsert om några veckor en söndag, alltså jag ska spela piano ;)
Bye bye<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti