keskiviikko 28. marraskuuta 2012

Live, love, laugh

Moi!
Var en ganska vanlig dag idag i skolan, gick bara till kyrkan med vår vänelevsklass. Vår vänelevsklass var 1a. Jag kände mig ganska lång när jag gick bredvid mitt par och alla andra 1:or ;) Väntar just nu på att Julia ska bli klar med det vad hon nu sen ska göra så att vi kan gå ut med hundarna tillsammans. Kommer säkert ha det tråkigt efter att vi har gått ut, för det kommer väl inget bra program idag från tv:n... Så det är bara att chilla nu :D Jag ska väl på fredagen och köpa en vinterrock med mommo. Tänkte köpa en "fin" rock liksom, om ni förstår vad jag menar? Blev ganska kort inlägg, men hittar tyvärr inte på något annat att skriva om. Bloggar senare om jag hittar på något intressant att blogga om.
Bye bye<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti