keskiviikko 7. marraskuuta 2012

Joo, hej

Heeeejj!
Hoppas ni har haft en bra dag :) Jag har haft en helt bra dag, inte någon speciell alltså. Men idag på vesan (veckosamling) så tävlade sjuorna och niorna mot varandra i en liten tävling. Först skulle alla klasser från niorna (a, b, c...) tävla mot varandra. Det var väl d som vann, så dom  for liksom vidare till final. Så var det sjuornas tur. Min klass var nog bra, för vi kom typ till tredje. Det var d-klassen som vann. Så var det 7d och 9d som tävlade mot varandra, 7d vann. Dom som hade deltagit (man hade före det valt ut 4 eller 5 som skulle delta i tävlingen, men ingen visste då vad det var för sorts tävling) fick som pris någon choklad stång eller något liknande. Ja, alltså tävlingen var att man skulle först bara balansera en pingis-boll på en pingis majla. Andra varvet skulle man pomppa på bollen på pingis majlan. Sen i finalen var det att man skulle pomppa pingis-bollen, men när bollen var i luften skulle man vända på majlan. Jag skulle aldrig ha klarat av det :) Efter skolan kom mamma och hemtade mig. Så for vi till mat butiken och jag fick ett nagellack, en dvd (dark shadows) noch en cd-skiva (av Adele). Jag var hungrig som jag ganska ofta brukar vara efter skolan, så vi for till subway och köpte semla. Det var super gott :D 
Bye bye<3 

 Det här ljuset fick jag när jag var med klassen förra året till Italien av den familjen som jag bodde hos.
Joo, jag hade inga andra bilder så satt nu en på min fossil-telefon :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti