torstai 29. marraskuuta 2012

Smile, you are beautiful

Tjenixen!
Kommer tyvärr ingen bild på snön idag, för min iPad har ännu också problem. Och om jag skulle fara på mammas dator så skulle det ta jätte länge att ladda typ en bild, för jag måste först ta bild med kameran, sen ladda ner den/dom på datorn och sen först så kan jag sätta på bloggen. Det skulle säkert ta ca. halv timme och orkar inte så länge göra det för några enstaka bilder, tyvärr :( Mamma sa att jag borde uppdatera min iPad men jag vet inte hur man gör det :/ Jag är inte ändå så bra på datorer. Pianon for inte heller något vidare bra, känner mig ganska hopplös med det. Jag har spelat en sång ända sedan pianon började någon gång i augusti och jag har inte ännu heller fått den klar, med det menar jag att jag skulle kunna den jätte bra och typ utantill. Har säkert aldrig ännu jobbat så här länge på en och samma sång... Men nu ska jag inte mera berätta om allt negativt åt er, annars kan ni bli negativt inställda till resten av kvällen. (Helt normalt sagt alltså joo :D). Man ska alltid tänka positivt, eller det räcker om man försöker :) En positiv sak är julen är ganska nära nu!!!!!! <3 Kan inte vänta. Glad väntan på julen :)
Bye bye<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti