torstai 22. marraskuuta 2012

Sorry... :(

Hello!
Sorry igen för att jag inte har bloggat :( Jag vet inte hur jag liksom inte har hunnit. Men nu tänker jag blogga ett ganska långt inlägg. Har inte hänt något speciellt nu på dom här senaste dagarna, men har nog skrattat en hel del i skolan. Idag hade vi till mat i skolan spagetti och köttsås. Jag var jätte hungrig så jag tog två portioner, men ändå var jag hungrig efter några timmar... Jätte konstigt :/ Så hade jag idag piano och när min sång inte for så värst bra frågade läraren om jag ville fara och spela. Jag sa då att jag nog vill, men sen när jag gick hem så började jag fundera över om jag kommer att hinna lära mig sången tillräckligt bra för att jag skulle vilja riktigt gå och uppträda. Det är bara det att jag ska fara till pappa på veckoslutet och han har inget piano så då kan jag inte öva. Men jag måste ännu fundera på det. Jo idag så hade jag historia prov. Det gick helt bra utom att jag inte visste vad oinskränkt ubåtskrig betyder??? Får säkert provet ut först nästa vecka. Så ska jag väl på veckoslutet nångång till frissan och klippa pannlugg, sätta kanske någon färg och klippa lite kortare. Vet inte om jag passar med pannlugg, men det får jag se sen :) Hoppas det här var ett tillräckligt långt inlägg :D
Bye bye<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti