lauantai 17. marraskuuta 2012

Kalas

Moi!
Som sagt hade Julia idag kalas. Vi for till iso omena och shoppa och titta på twilight, som var jätte bra. Bara att det kändes att den blev på hälften när de i slutet kom vad som händer i framtiden. Men annars var den i helheten jätte bra :) Jag köpte en svart eyeliner, en t-skjorta och sockor. Vi skrattade mycket :D Det var också kiva att se gamla klasskompisar. Nu på kvällen tänker jag titta på en film som kommer från tv:n,men den börjar först klockan 21. Vet inte vad jag ska göra under tiden som jag väntar att den börjar... Hoppas jag kommer på något kiva att göra. Ja, jag tänkte ju tänja men får nu se sen om jag orkar ;) Men jag vill nog på riktigt bli vig, så jag försöker tänja varje dag. Jag har som mål att senast nästa sommar kunna spagat :) Tror nog att jag kommer kunna det då, kanske till och med tidigare än det om jag tänjer helt aktivt. Jess jess. Men det var allt för idag.
Bue bue<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti