perjantai 23. marraskuuta 2012

Till pappa

Tjaba!
Ska idag fara till pappa. Åt just för en stund sen lehtipihvi och runda små potatisar, nam! :) Fick idag redan ut historia proven, jag fick 9 och ett halvt. Blev nöjd för jag hade inte riktigt väntat mig så bra fast det hade gått ganska bra hela provet. Men ja, i jumppan så övade vi till självständighetsbalen som vi har två veckor på onsdagen. Vi dansade vals, som var mycket lättare när man dansade med en pojke som kunde dansa, och en dans som hette något pika poo eller någo ditåt. Den var lite konstig och sjuorna kommer på balen att visa den för 8:orna och 9:orna, så jätte kiva... Men om jag förstod rätt så dansar alla på samma gång vals, alltså åk 7, 8 och 9. Joo, alltså sen har väl också 8:orna och 9:orna någo program som alla andra tittar på. Väntar säkert mest på balen det att man får maten :D För då kommer vi att få förrätt, huvudrätt och EFTERRÄTT!!!! Älskar efterrättar <3 Men kommer säkert att blogga senare när jag är hos pappa.
Jo inte kanske min bästa bild men hade ingen annan och måste sätta någon bild för har inte satt en på jätte länge så :)
Bue bue<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti