keskiviikko 31. lokakuuta 2012

Skolmat

Hejj!
Fick idag veta vad man får för nummer i hissan till betyget. Jag fick 9! :) Är ganska glad över det. I mrogon är det i skolan temadag. Först på morgonen har vi samling i jumppa salen och sen far man dit vart man ska fa :) Jag ska nästan hela dagen göra smycken av någo gammalt material, som typ stråltråd eller nåt liknande. Berättar säkert mera om det i morgon när jag har haft det, då vet jag mera och kan skriva lite bättre så att man förstår. Så har alltså inga läxor tills i morgon heller! :D Den här veckan har varit jätte chill. Har inte haft nästan någo läxor och har missat skoldagen (på grund av praon) på måndagen och kommer att missa den i morgon. Idag när vi hade vesa (veckosamling) så berätta hussa läraren att man har räknat ihop typ poängen/rösterna för vilken skolmat vi kommer att ha 6.11 (som också är svenska dagen). Det var förra veckans onsdag då det var vesa som alla fick rösta i klasserna på vilken skolmat man skulle vilja ha. Resultatet i min klass blev tortilla, för vi fick inte rösta på nån hamburgare eller pizza sa klassisen. Men oj då... Så blev resultatet för hela skolans röst hamburgare. Jag vet inte riktigt vad det var för klassisen sa att en matportion för en elev i skolan skall kosta 70 cent. Så jag förstår nu inte riktigt... Ha en god forsättning på kvällen :)
Bye bye<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti