tiistai 27. marraskuuta 2012

En jätte "normal" skoldag

Hello!
Var en konstig dag idag (som ni kanske lite tänkte av rubriken). Fösrt på matrasten i matsalen hade någon satt en höna på ett bord, alltså en helt riktig höna! Och på facebook har ganska många skrivit just något att en höna har sprungit på bordet. Det var väl någon från 8:an. Sen kom en lärare och hemtade hönan bort. Sen på hussa timmen så svimmade jag. Så inte världens vanligaste dag idag :D Ja och sen skulle jag säga att sorry för att jag inte bloggade igår... :( Men jag hade jätte roligt med Smulan, eller jag skrattade super mycket nästan utan orsak, hehe :D Men nog skrattade hon också ganska mycket. I hussan lagade vi makaronilåda och vispgröt. Vispgröten fick man välja mellan att laga med lingon, svarta vinbär och aprikos. Det var några som hade haft huss tidigare och dom sa att det inte blev gott att laga det på aprikos, så vi lagade det på lingon. Det blev helt ok fast jag inte är världens största vispgröt fan ;)
Bue bue<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti