lauantai 1. joulukuuta 2012

Fashion house

Hellorej!
Köpte idag två väskor (ena får jag först på julen för att det liksom är en julklapp av min farmor) och en mössa. Gick i fashion house ungefär 3 timmar och hann gå i genom alla butiker två gånger :D Sen förde farmor oss (jag och Smulan) till kampen. För vi skulle fara med tåg hem. Var inte liksom i kampen utan for direkt till forum (forum och kampen är shopping center). I forum gick vi till mic mac där jag köpte min mössa. Var inte där så länge, utan gick in i några butiker och gick sedan till tågstationen. På tågstationen for vi till roberts coffee och jag tog en vitchokladkakao med vispgrädde på, flickan som gjorde min kakao satt också någon sås där på, det var gudomligt gott! <3 Tåget var inget särskilt. Skrattade bara i mellan som galningar, alltså en helt vanlig tågresa för oss :) Åt just mat. Hade kött och potatis. Har inga bilder för mammas dator har något problem, men orkar inte fixa det. Sorry....
Bye bye<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti