keskiviikko 5. joulukuuta 2012

Bal

Hejssan!
Hade idag bal, var lite nervös före jag skulle dansa cicapoo. För det var först ena halvan av sjuan och sen den andra som skulle dansa cicapoo, jag var i den andra. Det for nog helt bra för min del, bara att jag roddade med ett steg. Som tur inte mera än det ;) Sen hade åttorna någon dans och dom hade också två grupper som också niorna hade, niorna dansade wienervals (är inte helt säkert om det skrivs så). Det såg bra ut. Sen var det tur för alla att dansa vals, det var jätte trångt och nästan alla krockade med varandra :D Lite kaos kan man säga att det var. Före vi gick och äta var det några låtar som spelades och man fick dansa helt fritt. Till mat fick vi fisk och potatismos efterrätten var väl någon chokladmousse. Men gott var det nog, så akålade vi med någon dricka (smakade som sprite och äppelsaft blandat). Glömde att skriva att där i början före danserna började kom någon vad det kommandör för dykarna i krig eller någo ditåt och berättade om det och så visade han en film om det. Sorry att jag inte bloggade i går :(
Bye bye<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti