maanantai 10. joulukuuta 2012

14 dager till jul

Hay!
Var med Smulan, men hennes pappa kom och hämtade henne från mig helt för en stund sedan. Ska snart läsa på prov som jag har på torsdagen, hissa prov igen. Hade typ för några veckor sen ett hissa prov och nu har jag igen... Men jag hoppas det går lika bra eller bättre än förra provet som jag fick 9½ i :) Och sen fick jag idag sidorna till finska provet som är om en vecka, alltså nästa veckas måndag! Och sen dagen efter har jag fysik prov och sen har jag ännu på torsdagen matta prov! Ähh, jag blir galen! Nåja, men nu ska jag sluta vara galen och konsentrera mig på att blogga i stället :D Men idag var textil timmen faktiskt tråkig, för jag måste med några andra göra nystan av något band. Det var nog ganska roligt när vi lyssnade på musik och filmade det, det som var roligt var att alla utom jag dansade. Så jag tittade bara på och skrattade xD Så sista timmen hade jag rella och det var igen en normal rella timme där några började fråga helt konstiga frågor och sen sa dom någon konstig kommentar. Jag börjar alltid och skratta, mest kanske för att jag ointe alltid förstår något och det blir helt konstigt och... Ja, alltså en normal rella timme då :) Sköt om er


Bye <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti