lauantai 8. joulukuuta 2012

Hajssan alla mina kära tomtar! <3
Bilden är från förra året.


Är 16 dagar till julafton! Väntar helt jätte mycket på det :) Det är alltid jätte roligt att träffa släktingar och äta gott och öppna alla paketen. Fast att få paket inte är det viktigaste, men roligt är det att få något litet paket alltid ;) Kommer inte att köpa så mycket julklappar det här året, för jag måste spara pengar till Kalifornien resan. Men jag har nog presentkort som jag kan köpa julklappar med, vet inte om jag har så mycket på dem men någonting får jag nog i alla fall. Har redan åt min mamma och pappa, eller åt pappa har jag inte ännu helt och hållet. Skulle vilja köpa något ännu till för det som jag redan har är jätte litet så. Får nu se först om jag ens över huvud taget kan fara någonstans och köpa något. För julen är ändå så pass nära och jag kanske inte får någon med mig.
Bye bye<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti