sunnuntai 23. joulukuuta 2012

Imorgon julafton!

Hay!
For inte sen heller igår till mina kusiner för jag mådde inte riktigt bra. Vi var i ett shopping center och vi for och äta men maten smakade inte... Men sen senare på kvällen kom ändå aptiten tillbaka :)
Igår fick jag ett skyddsplast till min telefon (vet inte om det egentligen heter så), en cd: one direction take me home som är min julklapp av pappa och sen en tidning, tiger beat.
Idag vaknade jag faktiskt halv 9 ;) Sen har jag ätit morgonmål, spelat kort och tyckte att det nu var passlig tid att blogga. Måste idag inte göra något annat än att paketera min farmors julklapp. Så har egentligen inget program för idag. Ljuvligt! <3 Ska säkert någon gång mästa vecka fara och åka snowboard. Jag ska försöka få mina kusiner med. På fredagen ska vi fara till mamma. Så vi är hos henne på nyåret. Kommer inte att kunna göra riktigt något sen för mamma kommer att vara på jobb sista veckan och jon sa att jag och Alex måste vara hemma. Vi kan inte säkert heller fara till pappa för han far på operation den andra januari. Han ska operera något i sin axel, vet inte vad men i alla fall så ska han på operation och det är inget allvarligt.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti