tiistai 25. joulukuuta 2012

Just chilling

Hej!
Kom hem igår ungefär halv 1 (på natten alltså;)). Fick en hel väska full med julklappar, den där väskan är en av julklapparna. Fick liksom smink, kläder och presentkort. Eller fick på kvällen ett presentkort, men allt som allt fick jag tre. Har alltså nu ett till cubus, guess och ginatricot. Så alla är bra butiker och jag har aldrig fått till någon av dom.
Vi ska kanske idag fara och åka slalom om Mimmi och Smulan kan komma. Annars vet jag inte vad vi ska göra. Och imorgon så har dom lova ca.15 grader kallt, så då far vi inte. I övermorgon har dom lovat +2 så då blir allting så vått så då far vi inte heller. Sen är fredagen ett annat alternativ också. På fredagen ska vi alltå fara till mamma och vara hos henne på nyåret. Men sen kommer vi igen till pappa men vi far väl sen till farmor för pappa far ju på operation, så det kommer att bli lite flyttande hit och dit. Jo jo... Så jag vet inte sen vad vi ska göra om vi inte far och åka slalom. Det får jag nog reda på snart :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti