torstai 27. joulukuuta 2012

Äntligen!

Tjena!
Ska idag fara och simma och imorgon far vi och åka slalom. Så äntligen gör vi något annat än sitter här hemma och ruttnar xD Men inte kan jag heller klaga, för det har nog varit skönt och inte har jag hittat på något bättre att göra heller så ;)
Igår gjorde vi inte alltså riktigt något. Vi var och skottade snö hos mamma så att hon inte skulle behöva göra det genast när hon kommer hem. Sen for vi till min farmor och åt skinka. Det var jätte gott! Jag tror att det var liksom meningen att vi inte skulle vara dit så länge, men så började vi och titta på tv. Förstås så kommer det zorro från tv:n och vi blev och tittade på den. Klockan var åtta när vi gick ut från dörren. Efter det for vi och hyra en film, the big year, som handlade om en man som deltog i en tävling som hette the big year var man under ett år skulle leta upp så många fågelarter som möjligt. Alla försökte slå ett rekord som var 732. Den mannen som hade rekordet vann sedan tävlingen och slog sitt eget rekord. Mannen som det typ mest handlade om kom till tvåa. Den var rolig, så jag rekommenderar den. Ja, det var Jack Black som var liksom i huvudrollen. Han är ju jätte rolig :D Det var gårdagen det. Så egentligen gjorde vi nog något.
Idag ska vi som sagt och simma. Efter det ska vi kanske fara och minigolfa, vi har varit där förut och det stället är bra. Försöker komma ihåg att ta blder därifrån så att ni får se det. Ha det bra! <3





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti