lauantai 22. joulukuuta 2012

2 dagar till jul

Hello!
Vaknade idag redan ungefär halv 8. Alltså ganska tidigt. Men månne jag inte kommer att sova lite längre redan imorgon 😉
Tittade igår på x-factor usa och jag tycker att det var bra att CeCe Frey föll, jag vet inte men jag tyckte inte så mycket om henne. Diamond White skulle ha fått forsätta och Tate Stevens fått falla, för jag tycker inte om honom fast om han nu skulle råka vinna så har han användning till pengarna för han har en familj som ska få mat på bordet och så så. Jo, nu blev det säkert ganska råddigt förklarat och det var kanske inte det mest intressanta saken men det har nu inte idag hänt så mycket och jag hade lust att blogga, om ni förstår 😆
Ska nu forsätta göra ingenting. Hoppas ni haft det lite mer intressant än jag, puzz 😘





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti