perjantai 14. joulukuuta 2012

10 dagar till jul

Hellou!
Hade idag julfest. Den var helt bra, förutom att det stod på programmet fridans fast detg inte sen heller var för alla måste dansa. Sjuorna dansade cicapoon som vi gjorde på balen och åttorna och niorna dansade också det som de hade dansat på balen. Så före vi skulle dansa polonäsen gick vi och äta, men jag hade ungefär bara 15 minuter på mig att äta! Ganska konstigt att jag sedan hann till jumppasalen, när alla skulle samlas där 5 före 12. Som tur var inte polonäsen ett måste att dansa, hoh... ;) Men det var så många som var med att det räckte 45 minuter att få dansen färdig. Ronja räknade att sången som spelades till polonäsen spelades 16 gånger! Det var nog den längsta dansen jag någonsin har varit med om.
Just nu sitter jag framför tv:n och myser. Just love it <3 Och nu kommer det äntligen bilder:
 Köpte idag en mascara som värkar vara bra ;) Och sen också chips, mums!

 Joo, blev lite suddig bild och min ställning är inte den bästa... Men här ser ni i alla fall min outfit till julfesten.
Blev nöjd med mitt hår, men det förstördes redna när jag gick till busshållsplatsen för det blåste så mycket. Så det var priset för det "hårda" jobbet :D Men annars blev jag ganska nöjd med min makeup.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti