sunnuntai 30. joulukuuta 2012

Dagen före nyårsafton

Nåmen hej på er kära läsare!
Har spenderat dagen med att titta på tv, gått ut en minimal länk med Tintti, tänjande och att lyssna på musik. Så jag kan säga att det här har säkert varit den mest chilliga dagen på jullovet hittills. Tänkte glömma att skriva att nog har jag också ätit karkki och chips xD Ska också imorgon säkert äta mycket för då är det ju nyårsafton, som ni nog säkert har koll på men måste bara skriva om det :D
Åt just toast med ost och pepperoni i, mums vad gott det var <3 Vet inte hur jag ska spendera resten av kvällen, men tänkte kanske badda fötterna. Och jag fick just information av mamma som sa att jag och Alex måste tömma och fylla diskmaskinen... Jo, säkert jätte intressant att hör om något tråkigt som jag ska göra men hittar inte tyvärr just nu riktigt på något att skriva om och hade så tråkigt så jag måste göra något roligt :)
Har idag läst typ alla bloggar som jag vet två gånger igenom.
Nu byter det liksom plötsligt ämne... Men jag har hittat på ett nyårslöfte: jag ska kunna spagat till sportlovet som är i mitten av februari. Så jag har 1½ månad på mig att tänja aktivt. Har faktiskt kanske ca. 15 cm från spagat :D
Kommer inte tyvärr i det här inlägget någon bild för jag är på mammas dator och har inga bra bilder så tyvärr :( Ska nu tömma diskmaskinen så ni ska ha en bättre forsättning än jag på kvällen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti