torstai 20. joulukuuta 2012

4 dagar till jul

Heeeejj! :D
Visste ni att jag är glad? Och vet ni varför? Säkert inte så jag ska berätta det för er:
1. Hade sista provet före jul idag.
2. I morgon är det sista skoldagen.
3. Hade en piano föreställning var jag nog spelade några fel, men ändå sa pianoläraren och en som inte är min pianolärare att jag spelade bra. (Sången var nog ganska svår).
4. Ska bara chilla resten av kvällen <3
Annars har det nu inte hänt något speciellt. Ska i morgon fara säkert genast efter skolan till pappa med tåg. För vi slutar ett och som jag säkert sagt miljoner gånger så kommer det en buss klockan tre.
I övermorgon far jag, pappa och Alex kanske till mina kusiner (Mimmi och Smulan) på julkaffe. Är inte säker om vi far för det är ändå på måndagen julafton och då far bi dit, så det kan vara att pappa inte orkar köra.
Måste idag paketera några paket. Faktiskt inte så många för jag har inte riktigt köpt åt så många.
Idag kommer det tanssin superäidit (dansens supermammor, om man kan säga att programmet heter så på svenska?) på tv.
Ni ska njuta av den fina kvällen, puss <3



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti