sunnuntai 9. joulukuuta 2012

15 dagar före jul

Tjena tomtar! :)
Var idag sista danslektionen före julen. Tyckte jätte mycket om det och tänker forsätta efter julen också :) Pyntade då i går hemma hos pappa hela lägenheten liksom. Jag fick nice lampor i mitt rum, dom är liksom som några bolar som man brukar hänga i julgranen men dom hade lampor i olika färger i sig. Det ser faktiskt snyggt ut tycker jag. Sen satt vi också upp andra lampor lite över allt. Nu är jag hos mamma och pappa hämtade in vår (mammas, min och Alex) plastjulgran. Orsaken varför vi har en av plast är för att det är ganska jobbigt att ta bort all barr som faller ner på golvet. Nog tycker jag själv också att det är lite jobbigt, men jag tycker ändå att doften av en riktig julgran är bäst och mysigast att ha. Ja, så snart ska vi börja pynta den. Har idag läst några kapitel av en jätte bra bok, vargbröder del 1. Jag har redan läst den för ganska länge sedan och så har jag hört den i skolan när vi hade den i lågstadiet som högläsningsbok i klassen. Den är liksom fantasy och äventyr. Jess jess.
Bue bue<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti