perjantai 28. joulukuuta 2012

Åkt snowboard

Hey!
Lyckades inte så bra, för först så gick det nog bra när vi åkte i samma backe säkert miljoner gånger. Men sen när vi bytte backe så for vi liksom en skogsväg och där vetg jag inte riktigt vad som hände men mitt i allt så föll jag ner för ett litet stup och jag gjorde liksom en bakåt kullerbytta. Sen undra säkert Smulan vart jag hade försvunnit och så såg hon mig och jag började gapskratta och så började hon också xD Sen tänkte jag nästan inte slippa upp därifrån för snön var så djup och mjuk. Så for vi och dricka kakao. Genast efter det for vi tillbaka till backen. Sista åket, när jag som tur redan hade åkt ner, föll jag på baken ganska hårt. Fast det tog nu inte så sjukt.
Vi kom hem så att jag missade första kvarten av x-factor. Så jag såg inte sången som alla sjöng tillsammans... :( Men det tittar jag på imorgon.
Jag fick en channel 5 parfym av mamma till julklapp, eller jag tror nog att det är av min moster. Doftar jätte gott! <3
(Fick nog lite kläder men orkar inte sätta bild).
 
Hoppas att ni har haft en lite mera lyckad dag än jag xD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti