keskiviikko 12. joulukuuta 2012

12.12.12

Moi!
Övade just till hissa provet som jag har i morgon. Kan det faktiskt bra, så jag liksom bara läste det som stod i häftet. I häftet finns oftast sammanfattningen så jag läste det. Så sen i morgon ska jag säkert börja öva på finska och fysik provet som vi har nästa vecka. Matta prov har vi nog också men det kan man inte på det sättet öva till, så det koncentrerar jag mig på det sen när alla andra prov är förbi.
Är inte sen heller 100% säker vad jag ska sätta på mig till julfesten som jag har i över morgon. Håret tänker jag sätta upp i en nuttura (kommer inte på vad det skulle kunna vara på svenska, men man liksom har inte håret i en ponnysvans utan man liksom gör den till en boll) och sen ska jag säkert locka lite hår som faller på sidorna. Men jag kommer nog sätta en bild på mig själv för det kan vara lite svårt att föreställa hur jag kommer att se ut så... Det har jag nog tänkt göra! ;D
Bye bye<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti