sunnuntai 30. joulukuuta 2012

You can count on me

Moi!
De var väl på fredagen som min moster visade en jätte bra nätsida som heter boohoo.com. Det är en engelsk nätsida och jag har hittat en vacker klänning som jag så skulle vilja ha! Kommer inte ihåg vad den kostar, men i varje fall inte så mycket :) (Bilden kommer i det här inlägget). Så den tänkte jag att jag skulle kunna ha på vårfesten. Fast det är ännu lång tid till det och jag har nog inte ännu tänkt beställa den. Men den är ljuvlig <3
Tänker inte göra något idag. Eller inte i alla fall fara någonstans. Försöker orka titta igenom mitt klädskåp om jag har några kläder som jag inte tycker om eller som är för små. Har på något sätt lust att shoppa men jag vill inte slösa pengar. Fast det inte kallas att slösa när man faktiskt behöver kläder ;D Men jag måste ju först titta igenom om jag ens över huvudtaget behöver nya kläder. Jag hoppas ändå att jag skulle behöva :) Jo jo, ha det bra <3

2 kommenttia: