lauantai 29. joulukuuta 2012

Sello

Hello!
Var idag till sello med Claudia och shoppade (eller jag vet nu inte om man kan kalla det att shoppa när man köper bara tre saker). I slutet kom också Casandra (som är Claudias syster) med oss.
På vägen dit for vi via pappa och hemtade mina skor som jag glömde hos honom. Så var vi då i sello och började gå i butiker. Först hade jag nog inte riktigt tänkt köpa något, fast mamma hade i bilen sagt att jag skulle kunna titta på nya byxor. Men så började jag och söka efter byxor och tänkte inte hitta några förrän vi gick till gina tricot. Där hittade jag då ett par LJUVLIGA jeans. På riktigt skulle dom ha kostat 50 euro, men dom va på rea så jag fick dom för 25 euro. Det är bra tid att fara efter julen och shoppa för då brukar nästan allting vara på rea :)
Alltså en sak är jätte konstig... För jag åt karkki på morgonen och så äter jag först nu på kvällen. Så jag har inte ätit karkki på flera timmar liksom!!!!! Inte för att det egentligen är något dåligt med det, men det är faktiskt konstigt. Fast vi nog inte var dit så länge, ungefär något mellan 3 och 4 timmar.
Ska idag inte göra annat än titta på tv. Det kommer survivors som jag brukar följa. Är inte ändå helt säker om jag ska titta på det eller en film? Månne jag inte kommer på det snart ;) Men nu, bilder!
Duken är från KappAhl, 12,95 euro.
Jeansen som jag skrev om som alltså är från gina tricot, 50 euro. Rea pris, 25 euro.
Vero moda, 12,95 euro.
 
 
Sorry för att bilderna är suddiga, men mammas dators kamera är tydligen inte så bra... Men hoppas ni nu ser dom någolunda. Kommer säkert någon klarare bild på dom någon gång i livet ;D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti