tiistai 11. joulukuuta 2012

13 dagar till jul

Hejsan!
Läste just till hissa provet ungefär hälften, men tänkte ta en paus och blogga. Hade i hussan ganska annorlunda program, för vi skulle städa... Jag måste inte städa så mycket för jag gjorde risgrynsgröten (som btw blev jätte god tycker jag ;D). Nu måste jag ju ändå sen städa. Så lagade pojkarna i min grupp pepparkaksdeg som vi ska använda nästa gång till att baka pepparkakor, den smakade jätte gott mycket bättre än den frysta degen som man köper från butiken :)
Den här fredagen är det julfest i skolan. Jag kommer säkert att ha på mig jeans, en topp och liksom en lång ärmad skjorta på toppen. Den är lite svår att förklara för jag kommer inte på vad det heter så jag försöker sätta en bild på den, sen någon gång i livet xD Så ska vi dansa polonäs, eller så tycker jag att det hette :S Ska nu forsätta läsa till hissa provet. Ha det bra<3
Bue bue

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti