lauantai 27. lokakuuta 2012

Snö, is och en vinterrock

Hello!
Ni har säkert märkt att jag designade på min blogg. Hoppas ni tycker om den :) Idag när jag skulle fara med pappa och Alex till sello och köpa en vinterrock åt mig så märkte vi när pappa skrapa bilen att det fanns snö INNE i bilen. Pappa skrapade då is också på rutans inre sida och så for vi iväg. Men när bilen sen blev varmare så började lite is som fanns kvar att smälta. Så det droppade lite vatten på mig. Vi for via en bensin station och pappa satt luft in i ena ringen, där tog vi papper och tokade av vattnet från in sidan. Men... I pappas bil finns det en taklucka och så hade vi inte tänkt på att det kunde finnas is på den också, så droppade de nu lite vatten då och då på antingen mig eller pappa... Nice! Sen äntligen när vi var i sello gick vi och köpte en vinterrock från stadium. Den är jätte kiva och varm :) Efter det gick vi till arnold's och åt donits och drack smoothie (eller jag och pappa drack smoothie, Alex drack sprite). Senare idag kommer min farmor hit till pappa och vi ska baka paj :D Sen ska jag nog ännu idag säkert också läsa till prov... Hipp hurra!
Kramisar<3

P.s. Berättade inte att det har redan kommit lite snö. Var snö redan igår på morgonen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti