tiistai 16. lokakuuta 2012

4:e dagen i Paris

Sista dagen beställde vi morgonmål upp till rummet. Sen när vi fick vårt morgonmål så fick vi tre brickor och alla hade kaffe, mjölk, saft, batong (fast mamma sa att hon beställde "toast"), croissant, ost, yougurt och någon croissant med choklad bitar i. Det gick inte riktigt som vi hade tänkt oss. Inte ville jag eller min lillebror t.ex. ha kaffe. Konstigt, men i alla fall så fick vi morgonmål. Efter det packade vi och tog taxi till flygfältet. Där hann vi inte göra så mycket, för vi hade inte ännu checka in och vi kunde checka in först en timme efter att vi kom till flygfältet. Sen hade vi ungefär 1h 30 min, det låter som jätte mycket. Men det tog en tid när vi gick igenom tullen, sen for vi till ett café och åt batong med mozzarella och tomat :) Sen gick vi till tax-freen och jag köpte toblerone till flyget. Kl. 15.30 började boardingen. Flygresan tog 2½h, men det kändes som om det skulle ha gått mycket snabbare. När flyget hade landat var det bara att fara till bussen som far till lento.parkkin och köra och hemta Tintti från min mammas jobbkompis föräldrar och så hem. Där var resan till Paris slut :( Jag hade jätte kiva på resan, vill nog gärna fara pånytt ;)
Kram<3

Ps. Mamma tyckte så mycket om eurodisney att hon sa att vi nog säkert kommer att fara dit pånytt, men att vi då kanske bara far till dit :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti