torstai 18. lokakuuta 2012

Torsdag

Hejssan!
Idag var det en helt vanlig skoldag. Hissa provet gick helt okej. Moddan var inget ovanligt, inte heller kemin. I elevhandledningen hade vi någon som vill bli elevhandledare och var typ på prao. Men annars var det inget särskilt med det. Jag kom för ca. 30 min hem från pianon, som var som vanligt kiva :) Övade just till ett artförhör som vi kommer att ha imorgon i biologin. Man ska liskom känna igen olika fiskar, fåglar och växter. Växterna kan jag bra, men jag är inte lika bra på fiskarna eller fåglarna. Det är nog ingen fara, för när vi imorgon har dubbeltimme biolla, så får vi öva den första timmen och sen den andra timmen har vi det. Så månne jag inte redan då är en expert på fåglar och fiskar, som jag redan är på växter ;) Hehe xD
Kramis<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti